• Vrienden van Die Dorfplatz Musikanten

De vrienden en de leden van de Kapel kunnen via HIER inloggen en een review plaatsen.

Tijdens onze Italië-concertreis in september 2018 waarbij naast alle kapelleden met aanhang, nog een groot aantal van onze fans zijn meegeweest groeide de band met onze fans merk- en voelbaar. Het was een geweldig uitstapje, één groot feest waarbij de kapel deelnam aan een groot muziekfestival van internationale allure waarbij de oprichter en toenmalig hoofdsponsor van onze kapel, Harrie de Jong,  voor de laatste keer  op zijn bekende enthousiaste wijze als onze kapelmeester optrad. Op de foto- en filmpjespagina ziet u daar enkele voorbeelden van.

Op de thuisreis ontstond het idee om een vrienden van club op te richten en bij het afscheidsdiner in Horst (Limburg) heeft Gerwin (met het bestuur) de stoute schoenen aangetrokken en het gewoon gedaan. En zo is het gekomen. Voor enkele eurootjes per maand, liefst per jaar afrekenen natuurlijk, treedt u toe tot de "Vrienden van Die Dorfplatz Musikanten"

Via onderstaand formulier kunt u zich hierbij aansluiten en geniet u ook van de voordeeltjes van het "vrienden van zijn"

Trombonesectie Die dorfplatz Musikanten 2

Die voordeeltjes zijn in ieder geval een uitnodiging voor het gratis bijwonen van het "vrienden-van-concert" wat elk jaar gehouden wordt in ons prachtige MFA-gebouw in Oldeberkoop (het gebouw waar we ook onze repetities houden). U wordt die dag natuurlijk ontvangen met een heerlijk vers kopje koffie met iets lekkers erbij.

Dit concert is uitsluitend toegankelijk voor de leden van onze "vrienden-van-club" Op de dag van dit bijzondere concert kunt u zich niet nog even snel inschrijven, dit moet echt van tevoren gedaan zijn.

Wellicht, de club is nog piepjong, komen er meer voordeeltjes en activiteiten, maar dat is nog te pril en aan het bestuur. Lees ons blog op deze website en blijf op de hoogte. Gerwin heeft uitgesproken dat er elke maand een nieuw blog verschijnt met nieuwe ontwikkelingen en verslagen van de afgelopen optredens  dus we blijven actueel en op de hoogte.

Die Dorfplatz Musikanten in de oefenruimte in Oldeberkoop

Wat willen we graag doen met het geld van onze vrienden en sponsors: Welnu sinds september 2018 hebben we een professionele kapelmeester die hard met ons aan het werk is om het niveau van de kapel naar een hoger plan te brengen, en in de wandelgangen heb ik al gehoord dat het opgemerkt wordt en dat voelt geweldig.  Verder hebben we als kapel kosten voor het geluid (wat nog verder doorontwikkeld wordt) en vervoer en voor nieuwe muziekstukken. Ook was er  een grote wens van het bestuur en de leden om na 10 jaar goed gebruik van de kapelkleding deze te vervangen en dat is inmiddels, zoals velen van u al gezien hebben, goed gelukt.

Welnu dat zijn zomaar wat dingetjes waarvoor we aan het sparen zijn.

Voor vrienden en leden van de Kapel is er de mogelijkheid om in te loggen op deze webpagina en een Review te plaatsen klik HIER om in te loggen. Als vriend van Die Dorfplatz Musikanten kun je Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen bij de webbeheerder.

Vul in het opmerkingenveld het gewenste door u te doneren bedrag  in, wij denken aan een minimun bedrag van 25.00 Euro.

O, ja, uw inschrijving is geldig vanaf het moment dat uw donatie is ontvangen op rekening van

Die Dorfplatz Musikanten NL61RABO 0132 0147 93

Uw naam aub.
    We hebben uw straat en huisnummer nodig
    We hebben uw postcode en woonplaats nodig
    Invalid Input
    Uw e-mail adres aub.
    Vul een bericht in aub.
    Vink het vakje aan aub
    (Uw e-mail adres is veilig bij ons)

Vindt u vriend worden nog net iets teveel en wilt u wel graag op de hoogte blijven van onze optredens of andere zaken schrijf u dan in op onze contactpagina en ontvang  de nieuwberichten. Hiervoor vult u alleen uw naam en e-mailadres in met de opmerking "Graag Nieuwsberichten ontvangen"

Onze sponsoren

Excellent uw specialist voor zonwering en zonneschermen.

Uw specialist voor zonwering en zonneschermen